L'Oréal Préférence Wild Ombrés

Saturday, June 28, 2014

Kako i sestra i ja volimo da eksperimentišemo sa kosom, još pre par meseci odlučile smo da isprobamo L'Oréal Préférence Wild Ombrés na njenoj kosi. Ona je inače prirodno tamno smeđa, a već duže vreme se farba u boju samo par nijansi svetliju od svoje prirodne boje kose.

Želim da napomenem odmah da nisam profesionalni frizer i da je ovo samo moje iskustvo sa korišćenjem ovog seta.

Prvi put smo radile ombre pre par meseci, čini mi se u januaru, ali nemam slika iz tog perioda. Sestra je od tada dosta skratila kosu i pre nego što smo ponovo odradile ombre izgledala je ovako





A evo i šta se nalazi u samom setu


Što se tiče samog postupka, sledila sam sve sto piše u uputstvu. Kada se  pripremi farba, istrese se iz tubice na cešljić koji dolazi u pakovanju i nanosi se polako prvo na krajeve pa tek onda više na kosi. Ona je želela da joj ombre bude negde u visini brade. Iako u uputstvu piše da se može do 45 minuta čekati, učinilo nam se da ako budemo čekale duže od 25 minuta da će ipak biti presvetlo za njen ukus. Ovako je izgledala njena kosa nakon 20-tak minuta.


 Kosu je oprala šamponom i balzamom koji se dobija u pakovanju. A ovo je završni proizvod :)




Da li ste i vi koristile L'Oréal Préférence Wild Ombrés?

P.S. Sve je slikano mobilnim telefonom jer nije ni trebalo da bude za blog, ali sam se kasnije predomislila i odlučila ipak da ga objavim.

Do sledećeg posta
xxx

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe