Garnier Moisture Match 24H mattifying fresh cream

Monday, July 07, 2014

Od prvog dana kada su kreme iz Garnier Moisture Match linije pojavile, polagala sam dosta nade u 24H mattifying fresh cream. Moja koža je normalna, ali ume dosta da se prosija u T-zoni, pogotovo leti i trebala mi je krema koja će mi hidrirati kožu a u isto vreme sprečavati da se prosijam.



24H mattifying fresh cream  je beličasto - zelenkaste boje i gelaste teksture. Nemasna je i zaista je potrebna mala količina za ravnomerno nanošenje na celo lice. Kada je nanesete imate osećaj da ostavlja blagi film na licu, ali taj osećaj prestaje nakon desetak minuta. Što se tice mirisa, on je blag i osvežava, ali se ne zadržava dugo na licu.


Što se tiče mojih utisaka o ovoj kremi, moram da priznam da mi očekivanja nisu ispunjena u potpunosti. Kao što sam rekla, moja koža ume da se prosija, ali to nije slučaj svakodnevno pa mi je tih dana kada mi je koža bila "normalna" krema odlično radila posao. Međutim, drugih dana kao da je nisam ni nanosila, sjajila bih kao da sam se uljem namazala. Prema mom iskustvu, ova krema će vam odgovarati samo ukoliko nemate većih problema sa prosijavanjem, u suprotnom - možete i da je ne nanosite, isti je efekat.


S druge strane, pronašla sam joj drugu namenu gde se pokazala odlično - koristila sam je kao podlogu ispod pudera. I to je prošla test šminkanja ujutru i celodnevnog boravka na fakultetu i vožnje prevozom. Tek pred dolazak u stan nakon 5 - 6 sati sam se malo prosijala na nosu, ali zaista minimalno.

Od tada je koristim kao podlogu i sigurno ću nastaviti da je kupujem, ali samo u te svrhe. Na moju veliku žalost, kao krema mi se ipak nije dovoljno dobro pokazala.

Da li ste i vi koristile neku kremu iz ove linije?

Do narednog posta
xxx

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe