Dove Shower Gel

Sunday, March 01, 2015

Konačno je došla na red moja omiljena tema - tuširalice :) Dok sam pregledala svoj blog shvatila sam da nikada nisam pisala o ovome, potpuno neopravdano. Ali sada sam konačno spremna to da ispravim.


Ja sam neko ko voli da uvek isprobava nove gelove za tuširanje i godinama sam svaki put kupovala neki drugi. Ali u poslednjih godinu dana verna sam Dove kompaniji.Nisam od onih ljudi koji preterano uživaju u mazanju mleka za telo, pa često taj korak i preskočim. Upravo zbog toga sam tražila odgovarajući gel za tuširanje mi neće stvarati onaj užasni osećaj kao da mi puca koža koliko je suva. Taj problem sa kožom imam posebno zimi, kada sam dolazila u situaciju da po nekoliko puta dnevno mažem mleko za telo jer me toliko svrbi koža da je neizdrživo. Leti je stanje totalno drugačije, jer svako godišnje doba zahteva drugačiju negu, ali u toku zime moram da budem posebno pažljiva.


Moja sestra obozava Dove proizvode, mislim da nema šta nije probala. Tako da sam i ja davno još rešila da im dam šansu i zaista ništa me njihovo nije razočaralo.


Prvo što mi se dopada kod njihovih gelova za tuširanje je to što su kremaste strukture i nimalo ne isušuju kožu. Takođe predivno mirišu, i na mojoj koži taj miris dugo traje. Treće, i najvaznije, je da posle korišćenja njih nemam onaj odvratni osećaj kao da me koza zateže i svrbi. Naravno, to ne znači da ne koristim mleko za telo nakon tuširanja, ali kada sam u žurbi i nemam vremena da čekam da mi ga koža upije, neću kasnije sebe proklinjati sto nisam ipak sačekala.




Ovo su dve kupke koje trenutno koristim Dove Deeply Nourishing i Purely Pampering, probala sam ih sve i uvek kupujem neku novu. Dove uvek izbacuje neke nove verzije i prema sezoni biram odgovarajući miris. Leti su to osvežavajući, zimi se uvek vraćam vanili, jedino klasičan Dove uvek mogu koristiti.

Da li ste i vi fan Dove kompanije kao i ja? :)

Do narednog posta
xxx

You Might Also Like

4 коментара

  1. Ja trenutno koristim Purely pamering sa kokosovim mlekom i laticama jasmina. Odusevljena sam, miris je bozanstven. Stvarno su najbolji gelovi za tusiranje. A obozavam i njihova mleka za telo, o tome sam pisala u svom poslednjem postu pa mozes da pogledas. :)
    http://beautybyketi.blogspot.com/2015/03/potroseni-proizvodi-1.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao i ja obožavam njihova mleka za telo, šta god njihovo da sam probala - oduševilo me. :)

      Delete
  2. Jako volim njihove gelove za tuširanje, kao i losione za tijelo :) imaju prekrasan miris, a i ja jako volim klasični Dove :) uvijek mu se vraćam :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe