Sudocrem - borba sa bubuljicama

Thursday, March 19, 2015

Pisala sam već o svojim problemima sa licem i bubuljicama koje su mi se javilje pre 6-7 meseci. Dužna sam detaljniji post o tome, ali još uvek tražim idealnu kombinaciju proizvoda, iako se stanje znatno popravilo. Stoga sam rešila da pišem o proizvodu koji mi je mnogo pomogao. Mnogo je i blaga reč šta je ovaj proizvod uradio mom licu.



Za Sudocrem sam čula od drugarice, koja je godinama imala problema sa potkožnim bubuljicama. U to vreme nisam imala toliko problema sa potkožnim bubuljicama, već više sa sitnim površinskim koje nisu prolazile nikako. Poslušala sam njen savet i kupila Sudocrem jer se njoj lice bas iščistilo u roku od par meseci otkako koristi ovu kremu, pa sam i ja rešila da joj dam šansu. I nisam se pokajala.

Kao i većina nas, prvo sam ukucala Sudocrem na Google da vidim kakva su iskustva i nažalost ima zaista malo informacija o njemu. Tako da sam u početku ga stavljala samo na bubuljice ali ne i na celo lice. Kada sam utvrdila da nije prejak za moje lice, počela sam da ga stavljam u tankom sloju na celo lice. I danas tako radim, u izuzetno tankom sloju ga stavljam na celo lice, osim što ukoliko imam neku bubuljicu stavljam na nju Sudocrem u malo debljem sloju.


Prvo što sam primetila kada sam počela da ga koristim jeste da se u roku od par dana povuklo barem 70% sitnih bubuljica. Takođe neke potkožne bubuljice koje sam osetila da će se tek pojaviti, nisu ni izašle. Svakodnevnom primenom primetila sam da su se sitne bubuljice skroz povukle nakon 2 nedelje, a i lice mi je počelo znatno bolje izgledati. Bubuljice duž brade su nestale, čelo mi se znatno iščistilo. Ujedno su se bubuljice sve ređe i ređe pojavljivale. Naravno, još uvek mi se pojavi poneka bubuljica, obično kada jedem stvari koje ne bih trebala, smoki, čips i razne čokoladice.

Ovu kremu sam uvrstila u svoju negu lica pre skoro 2 meseca i prezadovoljna sam. Kao što sam rekla, nanosim je u tankom sloju na celo lice preko dana kada sam u kuci, i često mi je po ceo dan skoro na licu. Znam da neki ljudi spavaju sa njom na licu, ali ja spavam na stomaku i ne bih baš da završi na jastuku, tako da je mazanje preko dana moj izbor. Krema ostavlja beli trag kako se razmazuje, s tim što je više utrljavate sve se više stapa sa kožom.

Sve u svemu, ovom kremom sam prezadovoljna zaista, sporo se troši i traje dugo. Košta oko 400 dinara manje pakovanje od 60 gr, dok je veće od 120 gr oko 700 dinara. Kupila sam je u Lilly drogeriji, i to u onom delu gde se nalaze prozivodi za bebe. 

Sastav:
voda, tečni parafin, cink oksid, parafin, lanolin, mikrokristalni vosak, sorbitan seskvioleat, benzil benzoat, beli vosak, benzil alkohol, linalil acetat, propilen glikol, benzil cinamat, ulje lavande, limunska kiselina, BHA.

Da li ste i vi probali ovu kremu? Koje je vaše tajno oružje u borbi sa bubuljicama?

Do narednog posta
xxx

You Might Also Like

11 коментара

  1. Ovo je nešto što moram da probam. Ja već dugi niz godina imam problem sa bubuljicama ali je kod mene najveći problem što imam masnu kožu. Trenutno sam na mom sopstvenom projektu, oporaviti bubuljice prirodnom metodom. :)
    Drago mi je što si pronašla odgovarajuću stvar za tvoj problem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od prirodnih metoda, jedino mi je zaista pomagala DIY maska za lice od belanceta i limuna, sve ostalo i ne baš. Takođe je bitno regulisati ishranu, jer sve što unosimo u sebe vidi se na koži i licu. :)

      Probaj ovu kremicu, nije skupa, a zaista je bila najbolja od svih koje sam probala. Samo treba biti uporan i redovno mazati i rezultati neće izostati. :)

      Delete
    2. Ja se strogo zdravo hranim što zbog lica, takođe i zbog kose i zdravlja. :)
      Ali svakako ću je probati, koliko sam novca bacila na svakakve skupe kreme koje samo maglu prodaju, ovo i nije skupo. :)

      Delete
  2. Cula sam za ovu kremu i cula sam samo reci hvale... Moracu i ja da je isprobam :)

    ReplyDelete
  3. Što se tiče prirodne borbe protiv bubuljica,zaista je odlična maska sa jednom šoljom kisele vode i četiri kašike sode bikarbone,drzi se deset minuta. Meni pomaže i ja imam masnu kožu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam znala za tu masku, moram je isprobati ;)

      Delete
  4. I ja je rado koristim.Meni cisti lice tako sto sve bubuljice izbiju an povrsinu i ajko brzo nestanu,osuse se.Kad imam hitne situacije nju odmah mazem.
    takodjem sam i ja pisala o njoj.
    Mozes posetiti moj blog.
    http://newaddictmilica.blogspot.com/
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni smiri ako ih ima, tako da i ne izađu na površinu, što mi se baš sviđa. Nijedan drugi proizvod to ne radi kao ovaj :)

      Delete
  5. naravno da sam čula za Sudocrem, baš sam danas kupila novo pakiranje! Ja nemam problema sa bubuljicama, ali kada se neka pojavi jednostavno je moram iskopati prstima! Tada na scenu dolazi Sudocrem koji taj "vuklan" ubrzo smiri. Stvarno odlična krema, malo premasna za moju mješovito/masnu kožu lica, tako da je nanosim direktno na bubuljicu. Ovu kremu možeš koristiti kod ojedina, ispucale kože, a odlična je i za suhe pete

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja muku mucim sa time sto ne mogu da prestanem da ih pipkam pa se posle kajem danima :) Ali super mi je ova kremica, bukvalno smiri lice, i nakon par dana nestane bubuljica.

      Ja je samo koristim za bubuljice, ali sam čula da je super i za gomilu drugih stvari :)

      Delete

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe