The Versatile Blogger Award

Tuesday, March 24, 2015

The Versatile Blogger Award se daje blogerima sa kvalitetnim sadržajem i dobrim stilom pisanja. Nominovana mora podeliti 7 činjenica o sebi i nominovati još 15 blogova.

Ja se zahvaljujem divnoj devojci sa bloga Onceuponastar96 na nominaciji :)


1. Obožavam grickalice svih vrsta ali ne smem više da ih jedem zbog problema sa licem, a iskreno i sa kilažom. Sada sam u potrazi za zdravim grickalicama ;)

2. Retko nosim ruž, ali zato volim olovke za usne.


3. Ne pijem kafu, ne volim ni miris ni ukus kafe, čak ni one nes varijante ne pijem. Moje piće je ipak čaj.

4. Ne umem da kuvam ali volim da čitam blogove sa receptima. Ne samo to, nego još i skupljam recepte.

 
5. Kada ne mogu nesto da uradim ja se istuširam i sve bude lakše.

6. Ponosna sam na svoju kosu, iako je plava i farbana, duga je i zdrava.

7. Mesecima pokusavam da se nateram da počnem da vežbam, ali bezuspešno.


Pošto sam videla da se ovaj tag već dosta raširio i da je većina blogova koje ja pratim nominovana ili je već odradila ovaj tag, neću dalje nikoga nominovati. Ali svakako napišite u komentarima zanimljive činjenice o vama. :)

Do narednog posta
xxx

*sve slike su preuzete sa Pintrest  sajta

You Might Also Like

2 коментара

  1. Obozavam ovakve postove (i da ih citam i da ih pisem :-)). Takodje nisam ljubitelj kafe ali mislim da je zamenjujem koka kolom sto je jos nezdravije :-(

    sparklygoddess.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Takodje nisam ljubitelj kafe, jednostavno mi ima gorak i kiseo ukus. I obozavam grickalice bilo slatko bilo slano, ne biram.

    sparklygoddess.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe