Bioten Perfect Hands SOS

Sunday, June 28, 2015

Pre par nedelja, kada je bilo ono čudno vreme sa puno vetra pa onda sunca pa kiše i sve tako u krug, ruke su mi bile u lošem stanju. Ja sam neko ko pere ruke svaki čas i perem i sudove i ruke mi se često suše zbog svih tih stvari. Kada dodam tome i loše vreme koje sam već spomenula, koža na rukama je počela da puca i da se peruta.


Ne volim preterano da mackam ruke svaki čas, ne volim taj osećaj na rukama kada ih namažem, jer većina krema ostavlja neku vrstu tankog filma na njima. Stoga uvek kupujem bogate, hidratantne kreme koje koristim uveče kada legnem. Pisala sam već o mojoj omiljenoj takvoj kremi Fitogal  i još uvek sve pohvale važe za nju. Međutim, kada mi se koža ruku počela perutati ostala sam bez nje i morala sam da nađem zamenu. U drogeriji koja mi je u komšiluku je nestalo te kreme, pa sam rešila da probam Bioten Perfect Hands SOS  kremu.


Na prvi pogled mi se dopalo pakovanje i moram da priznam da me je to i najviše privuklo. Simpatična kremica dolazi u malom pakovanju od 50 ml. Na njoj piše da je za izuzetno suvu i ispucalu kožu, a baš to mi je trebalo. Kao i na svim Bioten prozivodima, piše da je bez parabena, parafina i veštačkih boja. Obogaćena je 100% prirodnim arganovim uljem i 5% ureom.  Proizvodjač još navodi da ova krema sadrži napredni hidratantni kompleks koji produžava hidrataciju do 48 sati.


Kao što sam navela, ruke su mi u trenutku kupovine baš bile u lošem stanju. Ova kremica ih je oporavila u roku od par dana u potpunosti. Prvo što mi se svidelo kod nje je da je za razliku od Fitogal kreme, koža mnogo brže upije. Stoga je mažem ponekad i preko dana. Drugo što mi se sviđa jeste da iako ostavlja tanak film, nemam osećaj da su mi ruke lepljive i da ukoliko nešto dotaknem da ću ostaviti trag ili još gore da ću imati osećaj da je krema ostala na tom predmetu a ne na rukama. Najvažnije i najbolje kod ove kreme jeste da zaista brzo oporavlja ruke. Kad vam kažem da mi je koža počela i da puca, znate onda u koliko lošem stanju je bila, a ova krema je za par dana u potpunosti oporavila. Takođe ova kremica ima predivan miris i baš me podseća na nešto, ali nikako da shvatim na šta. :)

Smatram da je ova kremica super kada se sve uzme u obzir. Naravno, znam da ima i boljih, ali za cenu od 150 dinara zaista sumnjam da ćete ih naći. Pakovanje jeste malo, ali potrebna je baš mala količina ove kreme da biste hidrirali ruke. Tako da ukoliko tražite dobru a jeftinu kremu, imate moje preporuke da kupite baš ovu Bioten SOS kremicu.

Ukoliko do sada niste, lajkujte moju Facebook stranicu, jer tamo uvek najavljujem postove ;)

Do narednog posta
xxx

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe