Free Limix Anti - Yellow Shampoo

Monday, June 15, 2015

Konačno novi post na blogu! Proteklih dva 2 meseca sam bila prezauzeta obavezama na fakultetu i uopšte nisam stizala da mislim o blogu. Ali sada se nadam da ću imati malo više vremena stoga ću pripremiti nekoliko postova, kako blog ne bih opet zapustila. :)



Danas pišem o ljubičastom šamponu. Za ljubičasti šampon, koji je saveznik u borbi protiv žutih tonova u kosi, je čula većina plavusa. Nažalost u Srbiji nema baš veliki izbor ovih šampona, što svakako ne olakšava traženje odgovarajućeg šampona. Koliko sam ja upoznata, kod nas se može naći nekoliko vrsta ovih šampona, neke možete pronaći u drogerijama/prodavnicama a neke možete naručiti preko interneta. Ja sam samo isprobala Free Limix Anti - Yellow Shampoo, i to zahvaljujući preporuci divne devojke sa bloga Cosmic girl. Skoknite na njen blog i pogledajte koje je ona ljubičaste šampone probala i kakvi su njeni utisci o njima.


Dakle, početkom marta sam dobila ovaj šampon i od tada ga koristim redovno. Probala sam da ga koristim na nekoliko načina kako bih što bolje formirala mišljenje o njemu. Već mesecima koristim InSight Antioxidant šampon (o cemu sam pisala OVDE) i od kada sam dobila ovaj Free Limix šampon, kombinujem ta dva.


Pošto ja šamponiram kosu 2 puta, prvi put je šamponiram sa Insight Antioxidant šamponom, a potom sa Free Limix šamponom. Držim ga oko 3-4 minuta na kosi, pa ga isperem. Kosa dobija blagi plavi odsjaj, tj beli pramenovi na kosi su bili blago plavi. Nemojte misliti da je to plava - plava boja, prosto na svetlosti dobijaju taj plavkasti odsjaj. Jednom sam i preterala sa držanjem, pa sam dobila zaista plave pramenove. :D Sva sreća pa se ispralo nakon 2-3 pranja.

Onda sam probala da koristim pri pranju iskljucivo ovaj šampon. Efekat je bio isti kao i kada sam šamponirala samo jednom, jer kada sam ovako prala morala sam da vodim računa da maksimalno po 3 minuta držim šampon na glavi jer nisam želela da kada saberem minutažu predjem 5-6 minuta.


Što se tice samog šampona, zaista je solidan. Lepo opere kosu, dosta peni što me je iznenadilo nakon toliko meseci korišćenja Insight sampona. Iako sam čitala neka iskustva da može da isuši kosu, ja zaista nisam imala tih problema. Svakako smatram da ga ne treba koristiti pri svakom pranju, jer pre svega nema ni potrebe. Iz mog iskustva, dovoljno je jednom u dve nedelje koristiti ovaj šampon. Ukoliko ne želite da rizikujete sa njim, onda uvek možete staviti neku jaču i kvalitetniju masku na kosu posle njega.


Sve u svemu, ovim šamponom sam izuzetno zadovoljna. Održava mi pramenove belim, nema neželjenih žutih tonova. Smatram da se ne možete ovim šamponom rešiti žutih tonova na tamnijoj kosi, vec samo na izuzetno svetloj. Ukoliko je vama potrebno nesto jače, mislim da bi preliv bio ipak bolje rešenje.

Cena ovog sampona je 570 dinara i može se kupiti u distributivnim centrima kompanije Alexsandar Cosmetics i dolazi u pakovanju od 250 ml. Nažalost, iz meni nepoznatog razloga kvalitet slika je baš loš, na čemu se izvinjavam. Ne znam zaista sta se to dogodilo sa njima.

P.S. Samo mala napomena, posle korišćenja ovog šampona redovno mi ostanu prsti plavkasti, tako da budite i toga svesni. :)

Do narednog posta
xxx

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe