Garnier Pure Active Micelarna Voda

Thursday, November 26, 2015

Mislim da nema devojaka koje nisu čule za micelarnu vodu. Pomama za njima ne prestaje poslednjih meseci. Skoro da i nema brenda koji nema svoju verziju micelarne, bilo da se radi o skupljim ili jeftinijim proizvođačima.

Ukoliko ima dama koje nisu sasvim upoznate sa micelarnim vodama, bitno je da znate da se sastoje od micela, tj posebnih vrsta molekula koje imaju sposobnost da privlače nečistoće. Ne zahtevaju ispiranje i veoma su zgodne ukoliko treba da skinete šminku brzo.



Garnier micelarna voda (roze verzija za osetljivu kožu) je jedna od hvaljenijih na nasem tržistu. Čak sam nekoliko puta nailazila na strane recenzije u kojima je porede sa slavnom Bioderma micelarnom. I više nego korektan odnos cene i količine, kao i kvaliteta, doveli su do toga da ju je jako teško bilo naći. U drogeriji u blizini nije bilo te roze verzije a meni je hitno trebala micelarna te sam se odlučila da isprobam ovu Pure Active.

Što se tiče pakovanja, bočica ima 400 ml na kojoj je naznačeno da je to dovoljno za 200 korišćenja. Napravljena je od solidne plastike, čep je stabilan, nema straha od prosipanja u torbi. Na njoj je naznačeno da je za osetljivu kombinovanu do masnu kožu, sklonu nesavršenostima i da je dermatološki i oftamološki testirana.


Već sam pominjala da duži vremenski period mučim muku sa bubuljicama i iskreno najvažnije mi je da sve što stavljam na lice ne izaziva dodatne probleme. Ova micelarna mi apsolutno nije izazivala nikakve promene na licu. Šminku odlično skida, otprilike mi je neophodno 3-4 tufera da je skinem u potpunosti. Cak sam je nekoliko puta koristila da skinem šminku sa očiju - i taj test je prošla bez problema. Deo lica oko očiju me nije pekao, nisu mi suzile oči (a ja imam izuzetno osetljive oči) što je svakako ogroman plus. Jednom prilikom sam čak njome očistila i cetkicu za ajlajner na brzinu. Još jedan plus za nju!



Ovu micelarnu koristim vec skoro puna dva meseca svakodnevno i zaista imam samo reči hvale. Odnos cene i kvaliteta, a iskreno i količine, je i više neko odličan. Jedino što nisam primetila da radi jeste da matira kožu ali to od micelarne svakako i ne očekujem. Ukoliko je niste probali - imate sve moje preporuke. Cena joj je negde oko 450 dinara, ali se često može naći i na sniženju.

Sastav: Aqua, Hexylene Glycol, Glycerin, Alcohol Denat., Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium Edta, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide.

Do narednog posta,
xxx

You Might Also Like

6 коментара

  1. Odlican post! Hvala puno na informacijama, dugo sam se primasljala da li da kupim i probam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :) I probaj, baš me je prijatno iznenadila, nadam se da će i tebi odgovarati!

      Delete
  2. Cula sam sve najlepse o ovoj micelarnoj vodi, i nju nameravam kupiti cim potrosim Mixinu! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj plan je da cim je potrosim probam Mixinu da uporedim :) :*

      Delete
  3. Slazem se i ja je koristim. Super post <3

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe