Novo #2

Thursday, November 19, 2015

Danas jedan brzi post, jer nemam previše vremena. U proteklom periodu bilo je dosta kupovine, kako planirane tako i neplanirane (ove druge su mi draže :) ). Međutim neke proizvode već koristim intenzivno pa mi nema smisla da ih slikam sad ovako sa ovim potpuno novim. Uvek se divim blogerkama kako uspevaju da cekaju da skupe dosta proizvoda a da pritom ne krenu sa korišćenjem. Ako imate savet - spremna sam da poslušam. :)


Pa da krenem. Serical Latte masku ste mogli da vidite na svakom drugom blogu jedno vreme. Svi su je obožavali, hvalili, a ja sam čekala da se ta "buka" oko maski ovog brenda stiša pa da isprobam polako i natenane. Probala jesam, čitava 2 puta već :) Šalim se malo, ali ja verujem da maske treba koristiti minimum mesec ili dva pre formiranja mišljenja. Tako da će komentar o njoj malo sačekati.

O Real Techniques četkicama necu puno dužiti, zaista ima gomila recenzija svuda. Moje su naručene preko sajta iHerb i malo sam se načekala sa našom carinom - ali vredelo je. Izuzetno su kvalitetne, dlaka je mekana, a opet ne onako da ne možete ništa sa njom da radite. Divno blendaju sve proizvode, zaista za sada imam samo reci hvale. Ukoliko vam treba kod za popust od 5 ili 10 dolara - možete iskoristiti moj WSH699.


Avon sprej za fiksiranje šminke mi i nije baš bila neophodna kupovina, ali koštao je u katalogu oko 300 dinara pa sam želela da ga isprobam. U to vreme sam malo više putovala i želela sam nešto što će mi pomoći da mi šminka ostane netaknuta ceo dan. Solidan proizvod, sa njim nemam osećaj da mi je koža slepljena kao da sam se poprskala lakom za kosu. Da li baš produžava trajnost šminke? Hm, nisam sigurna, ali verujem da pomaže u nekoj meri.

Nivea Refreshing Wash Gel je ime pod kojim se može pronaci ova umivalica kod nas. Nedavno sam je dobila iz Nemačke - zbog toga je i na nemačkom naziv. Ono što vam odmah mogu reći je da sam izuzetno zadovoljna, koristim je intenzivno, ne izaziva mi bubuljice niti išta slično. Kada operem lice nemam osećaj da je onako svo zategnuto kako imam sa nekim drugim proizvodima. Ukoliko se pokaže zaista dobro - očekujte detaljnu recenziju.


Ova četiri Malena lakića su kupljena potpuno neplanski. Znate onaj osećaj kada krenete po nešto a završite sa milion drigih stvari osim onim po šta ste zaista došli? E pa meni se to stalno dešava. Tako sam i ove lakove kupila. I prijatno su me iznenadili. Lepo su pigmentovani, sa jednim slojem se dobije fina boja, traju solidno na noktima. Iskreno, nemam šta da im zamerim.

Ajlajner nosim svakodnevno, šminkanje mi bez njega nije kompletno. Probala sam razne brendove, što skuplje što jeftinije, sada sam se odlučila za ovaj Aura Eyes Intensifier i mogu reći da sam baš zadovoljna. Ocekujte recenziju uskoro!


Dve NYX olovke - Wonder Pencil u nijansi Light i Slide On Pencil u nijansi Azure su bile poklon. Što se tiče njih - spremam recenziju već, tako da neću ništa za sada da komentarišem.

Max Factor Bronzing Powder je kupljen sasvim slučajno. Hitno mi je trebao bronzer a drogerija u blizini je imala bukvalno 3 vrste bronzera. Izbor je pao na ovaj u nijansi 02 Bronze. Na brzinu sam probala testere, ova nijansa mi se učinila boljom od 01 i nisam se pokajala. Lepo je pigmentovan, blago je svetlucav ali se to na licu ne vidi. Divno se blenda, zaista odličan proizvod.



Eto, to bi bio delić mojih kupovina u poslednje vreme. Za većinu proizvoda nameravam detaljno da napišem recenziju, ali ukoliko imate neku želju da nešto od proizvoda recenziram pre - napišite mi ili u komentarima ili na Facebook stranici. Ukoliko niste kliknuli na LIKE, brzo to ucinite OVDE. :)

Do narednog posta,
xxx

You Might Also Like

8 коментара

  1. odlična kupovina. nyx jumbo olovke su mi odavno na wl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja wish list se nikad ne smanjuje - sve je duža i duža :)

      Delete
  2. Zelim da kupim RT cetke, toliko su predivne da nemam reci :) <3 Uzivaj u novitetima :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada ih jednom probaš - veruj mi još više ćeš se oduševiti. Ne mogu se porediti ni sa jednim četkicama drogerijskog ranga. Moj savet ti je da ih naručis kao sto sam ja preko sajta iHerb, znatno je isplatljivije nego kupovina kod nas. Još ako iskoristiš kod za popust - taman se nađe novca za dodatnu četkicu :) Hvala ti <3

      Delete
  3. Super kupovina, mene interesuju ove NYX olovke, pogotovo ova Wonder. Kada ce recenzija? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Već su neke recenzije u pripremi, samo još da odlučim o redosledu. Ali uskoro će svakako biti :)

      Delete
  4. Imam veliku zelju za kupovinom preko Ihreba ali me strah bas od carine, pa sve cekam da neko moze da naruci umesto mene :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se iskreno dugo dvoumila da li da naručim ili ne nešto sa tog sajta. Međutim, prezadovoljna sam, samo je carina naša predugo razvlačila paket, ali bilo je definitivno vredno čekanja. :)

      Delete

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe