Povratak

Sunday, December 03, 2017

Dragi svi,

Nakon skoro tačno dve godine pauze, u poslednje vreme neprestano razmišljam o povratku na blogging scenu. Nedostaje mi da sa vama delim utiske o proizvodima koje isprobavam i da ćaskamo o kozmetici. U međuvremenu sam diplomirala, zaposlila se i promenila način na koji posmatram kozmetiku, a ljubav prema njoj je samo porasla.

Ali ono što me je posebno motivisalo je činjenica da i nakon 2 godine otkako sam poslednji put objavila nešto, vi i dalje čitate moj blog. To mi samo daje nadu da me ipak niste zaboravili i da vam se moj maleni blog dopada.

Kako bih vam uzvratila svu ljubav koju mi nesebično i dalje pružate, uskoro ću pristupiti ozbiljnije pisanju bloga kao i mogućoj promeni dizajna. Ukoliko imate bilo kakve sugestije, predloge za isprobavanje proizvoda ili samo želite da mi se javite -  pišite mi u komentarima. 

Šaljem vam puno poljubaca!

Čitamo se u januaru! 💖

Izvor: Unsplash

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe